czwartek, 16 sierpnia 2012

Krótka notka ;>

Hej wszystkim ;* 




O czym będzie blog?

Po edycji :

Dziewczynie wali się świat i zamyka się w sobie.
W końcu spotyka na swojej drodze w pewnym sensie "wybawcę".

Główna bohaterka: Alice Lorens



Wiek - 16 lat.
Zainteresowania - książki, muzyka, sport (min. siatkówka i koszykówka), internet, lody, pizza i inne smakołyki.
Hobby - słuchanie muzyki, tworzenie piosenek, gra na gitarze, czytanie, pływanie, siatkówka, jedzenie, spanie.
Wygląd - włosy; ciemny blond, oczy; zielono-szare, szczupła, wysoka; 175 cm, cera; jasna, twarz; szczupła, podłużna, wyraźne kości policzkowe, pełna usta.
Miejsce zamieszkania - California, Los Angeles, niedaleko plaży w Long Beach.

.........................................................................................................

Mam nadzieję, że blog się spodoba. Odwdzięczę się każdemu komentarzu i wszystkim obserwatorom. Linki z waszymi blogami podajcie pod postem, a na pewno wpadnę, przeczytam, skomentuje i może zaobserwuje. Niedługo dodam pierwszy rozdział. ;>
Miłych wakacji ;)

19 komentarzy:

  1. Dziekuje z calego serca ze odwiedzilas mojego bloga a takze za bardzi mily komentarz to duzo dla mnie znaczy;)
    Przeczytalam posta i nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu napewno bedzie super ,ale mam nadzieje ze dodasz troche humory zeby nie bylo caly czas smutno ;)
    A takze jestem ciekawa co jej sie tam przytrafi !
    Czekam na nastepny rozdzial a jak dodasz to daj znac ;)
    Lov u ! Patii x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Mam nadzieję, że dodasz posta w najbliższym czasie, bo już się nie mogę doczekać. :>

      Dziękuję. ;* Postaram się dodać jakieś śmieszne wątki.;3

      Usuń
  2. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee(płaskich i na obcasie):)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(Bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)
    Ps.Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaiwe się zapowiada. ;)
    Informuj mnie o nowym rozdziałach.
    Zapraszam na szczegółowy prolog o życiu Amy Woodlay:
    http://now-i-can-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. :)

      Chętnie wpadnę ;>

      Usuń
  4. Dzieki ze jestes moja obserwatorka ;)
    teraz ja jestem twoja x

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE http://xfashionismydrug.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie prowadzisz tego bloga. ;> Może będę wpadać, ale niestety jak na razie nie mam czasu. ;/

      Usuń
  6. Blog się podoba :) Dodałam do obserwowanych, czekam na coś więcej ! pozdrawiam xx
    http://myjudgementscloudedxx.blogspot.com/
    http://xxgottabeyouxx.blogspot.com/
    http://onedirection-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo dodam. Może nawet dziś. Wena mnie opuszcza za każdym razem, kiedy mam czas na pisanie ;/

      Usuń
  7. jak dlugo mam czekac na pierwszy rozdzial ?!
    a i ja dodalam nowy rozdzial jesli masz ochote to przeczytaj i skomentuj :)
    bede wdzieczna ;D
    http://perfectclothesareperfectlove.blogspot.co.uk/
    a i nie mogesie doczekac rozdzialu x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ;> Dodam 1 rozdział jakoś w najbliższym czasie, może, ale raczej tak. ;p
      Przeczytałam i komentarz też już jest. Następny świetny rozdział u cb. ;D

      Usuń
  8. Ciekawa jestem, czy główna bohaterka upora się z tym wszystkim.
    Chętnie będę śledzić losy bohaterów : D xx Dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie: http://meridoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że ktoś przeczyta moje wypociny ;> Jeszcze sama nie wiem jak to się skończy ;p A i chętnie wejdę na twojego bloga ;>

      Usuń
  9. Zapowiada się ciekawie. :)


    Zapraszam tu, właśnie piszę nowe opowiadanie z 1D:
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że Cię zaciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie jestem wielbicielką 1D. Tzn. nic do nich nie mam, po prostu ich nie słucham. Czytam tylko parę blogów o nich, bo są naprawdę na poziomie. Twój pewnie też będzie świetny jak inne, które obserwuje. Życzę weny. ;> Na pewno zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  10. Zapowiada się interesująco;d jestem ciekawa co bedzie dalej;p

    Zapraszam do mnie, na swoje 'wypociny' xD
    www.hard-comes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fajny masz ten blog. :) Czekam na następnego posta.

      Usuń

żałosne to wyżej, co nie? teraz dopiero widzę, jak w niecały rok człowiek potrafi się zmienić. :o