sobota, 6 października 2012

Mam pytanie, a nawet dwa.

Zrobiłam już wcześniej na blogu taki teścik. Chce zobaczyć ile osób to czyta. No, ale widzę tylko dwa głosy, więc poświęcam na to posta. ^^

Czytasz?

Proszę zagłosuj. :)


No i pytanie namberrr 2.

Podoba się muzyka?



Postanowiłam dodać coś co mi się podoba i mogło się wam spodobać (coś... yy.. jakby to naisać... neutralnego? tak, to chyba dobre słowo) Bo raczej jak by to był metal, reggae, czy np. rap, to by nie przypadło wszystkim do gustu, więc jest jak jest. :)
Mam nadzieję, że nie zacina się wam przy włączaniu tak jak mi i że to tylko mój laptop jest taki zapchany, albo internet dupny. :>


Zabieram się na pisanie rozdziału.
No to "THĘ ĘND".

18 komentarzy:

  1. właśnie przede wszystkim, o pisz szybciej, bo nie mogę się doczekać !!!
    w ankiecie korciło, mnie żeby zaznaczyć 'udaję, że czytam', ale po całości to by była nie prawda, więc musiałam być z Tobą szczera :)
    pierwsza piosenka, jest boska, swojego czasu musiałam jej słuchać milliard razy dziennie, ale mimo to i tak ją uwielbiam :D
    metal?? czemu, nie, ja bardzo lubię, więc nie mam nic przeciwko ^^
    PISZ SZYBKO!!! ^^
    Kocham <3
    Peace :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi nie wychodzi. Chyba straciłam zapał. :c

      Usuń
  2. Czytam, czytam. :D Dawaj nn szybko bo nie mogę się doczekać. ;)
    + piosenki są genialne. *.*
    Zapraszam również na 17 rozdział:
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. :)
    Ha! Byłam szybsza! :D
    Już jest nawet komentarz. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że czytam;d A muzyka się mi nie zacina i jest dość fajna;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawił się 6 rozdział zapraszam!;)
      www.grito-fuerte.blogspot.com

      Usuń
  5. Piosenki? Chodzi o te dwie na dole? Jeżeli tak, to podobają mi się. :) Tylko seven nation army wolę wersję oryginalną. ;)
    W ankiecie zagłosowałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już orginał troszkę znudził. Dlatego jest dubstep remix. ^^

      Usuń
  6. hahha dzięki za mega komentarz w poście. tak sie rozpisałaś że wakacji pragnę teraz jeszcze bardziej że zaczęłam oglądać zdjęcia z wakacji. wspomnienia ;c a co to telefonu to z klawiaturą qwerty jak przyjdzie to go na pewno pokażę na blogu więc wyczekuj notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o muzykę, to nie bardzo, nie moje gusta. Wolę oryginalne seven nation army. ; )
    Ale bardzo podoba mi się szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś może dodam nowego, ale na razie nie wiem. ;p
      Dzięki. :)

      Usuń
  8. U mnie pojawił się 7 rozdział, zapraszam;)
    www.grito-fuerte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie 8 rozdział;) zapraszam;d
      www.grito-fuerte.blogspot.com

      Usuń
  9. Dam Ci jedną rade ,zmień albo czcionkę albo wygląd bloga , bo źle się czyta , To tyle opowiadanie fajne

    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pobawię się trochę z wyglądem, bo lubię takie rzeczy. :D Zastanawiałam się czy nie zeskanować parę rysunków twarzy, każda z inną miną (taka mieszanka emocji. :D) i je ustawić jako tło, ale niestety czasu nie mam. Obiecuję sobie od 3 tyg, że napisze następny rozdział i nigdy nie mogę, bo zawsze coś. :ccc

      Usuń

żałosne to wyżej, co nie? teraz dopiero widzę, jak w niecały rok człowiek potrafi się zmienić. :o