poniedziałek, 2 września 2013

WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W końcu do czegoś ten blog się przyda.

Jak wiadomo, po długim braku nowych postów na blogu, w końcu ludzie zazwyczaj zapominają, że owy istniał (wiem - GENIUSZ!). Niestety pewna osoba boryka się poniekąd z tym problemem. Mam nadzieje, że nie zapomnieliście na tyle o moim, żeby przeczytać tą... yyy.. reklamę.
Dziewczyna naprawdę dobrze piszę i według mnie zasługuje na więcej obserwatorów i komentarzy... wiele więcej. 

Znaczy... to moja opinia, ale mam wielką nadzieje, że poświęcicie choćby trochę czasu, żeby wyrobić swoją.


POLECAM! :)




co do mnie... dużo namieszałam tu i ówdzie. usunęłam parę blogów z obserwowanych i zastawiłam tylko te najlepsze z najlepszych najlepszych najlepszych najle... no wiadomo ;p. zmieniłam też nazwę z "<3Anonimka<3" na "NIC', jak widać... (wydawało mi się to bardziej na miejscu w związku z tym co się tu dzieje ^^) wiem, że dużo osób się na mnie zawiodło, a szczególnie jedna... ale cóż, przeszłości nie zmienię. zawaliłam i nie ważne jak bym próbowała to naprawić, będzie i tak nie wystarczająco... i choć jestem prawie pewna, że tego nie przeczytasz, to jest mi naprawdę przykro... za wasze wszystkie blogi, a szczególnie za twój Asia :'c

3 komentarze:

  1. ♥ Na moim blogu opisuję swoje sny. Zapraszam (:
    http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh jak ja kocham te wasze spamowanie <3 oh ah tak bardzo kocham, że aż proszę Cię, żeby spierdalała i więcej tu nie wchodziła. :)))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Pamiętasz mnie jeszcze? Chciałabym z Tobą pogadać, bo wcześniej serio mi pomogłaś :) Chyba miałam keidyś Twój numer GG ale go zgubiłam :c Podasz?

    OdpowiedzUsuń

żałosne to wyżej, co nie? teraz dopiero widzę, jak w niecały rok człowiek potrafi się zmienić. :o